torsdag 21 februari 2019

Shine His light

Shine His light

“Olive oil has many uses, from culinary to medicinal to spiritual. One of its many popular uses is for anointing someone; in fact, this is where the Hebrew word, Moshiach (“Messiah” — Anointed One) is derived from. It is not by coincidence that Yeshua chose a place called (in Hebrew) Gat Shemanim (Gethsemane), which means “Olive Press”. That is the place where He chose to crush His will and submit to the Father’s will. (Matthew 26:36–46)”

Läs hela artikeln:

Ps 51:8-8 och 19

8 Du älskar sanning i hjärtat, lär mig då vishet i mitt innersta. 9 Rena mig med isop så att jag blir ren, tvätta mig så att jag blir vitare än snö. 10 Låt mig höra fröjd och glädje, låt de ben du har krossat få jubla.

19 Det offer Gud vill ha är en förkrossad ande. Ett förkrossat och bedrövat hjärta  föraktar du inte, Gud.

Inga kommentarer: