onsdag 25 april 2018

En smörjelse till att fullfölja

 Från Profetisk TV - Brölende Lam:

Många kan säkert känna igen sig i Serubabel som efter år av besvikelse, fick ett ord för att slutföra det han hade som en vision i hans hjärta. Kanske den här videon kommer att uppmuntra dig. Herren gillar att använda små lerkärl för att visa Sin makt!
 
Klicka här för att höra det uppmuntrande profetiska budskapet: 


https://www.youtube.com/watch?v=ZS1j6hitdUE&t=19s

Höga visan 2:10-13

Min vän börjar tala, han säger till mig: Stå upp, min älskade, du min sköna, och kom. Ty se, vintern är förliden, regntiden är över, den är förbi. Blommorna visar sig på marken,sångens tid har kommit, och turturduvans röst hörs åter i vårt land. Fikonträdets gröna frukter skiftar färg, vinstockarna står redan i blom, de sprider sin doft. Stå upp, min vän, min sköna, och kom!


Inga kommentarer: