måndag 22 juni 2009

Födelsedag

Idag är det min födelsedag - närmare bestämt den 50:e.

Några paket önskar jag mig inte, i min ålder har man ju det mesta man behöver i den vägen. Men om Herren leder dig skulle jag verkligen uppskatta om du som läser detta ville bidra med en gåva till Bjarne Skogs barmhärtighetsarbete i Fillippinerna. Bjarne har under många år rest dit och undervisat pastorer i ledarkonferenser och också troget under alla år hjälpt många utsatta. Idag förmedlar han regelbundet support till sju familjer. Han har också hjälpt till att utrusta en läkarklinik där som är till stor välsignelse för dem som annars inte skulle haft råd med läkarvård.
Sätt gärna in din gåva på PG 436 47 60 -1

Ordspråksboken 22:6
Jag skulle också uppskatta en gåva till någon organisation som välsignar Israel med sitt arbete. Låt Herren leda ditt hjärta rätt.

All Guds välsignelse önskar jag dig kära läsare!

Barnabas

5 kommentarer:

General D sa...

Happy Birthday H

helle sa...

Grattis!!!

Jag önskar dig allt gott och Guds rika välsignelse!

:)
helle

barnabas sa...

General D och Helle!

TACK för era gratulationer!
...och jag har förresten för mig att det finns en viss person i Västergötland som också ansluter sig till "50-klubben" i dagarna, grattis du också!

Anonym sa...

Jag önskar dej Guds rikaste välsignelse under dagar som kommer!

barnabas sa...

Tack SÅ för hälsning! Detsamma önskar jag dig!