lördag 18 juni 2011

Lita på Herren - Psalm 31

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Barnabas! Var välsignad i allt du gör genom "för en tid som denna", med bibelord och sånger och profetiska budskap! Jag har många gånger tänkt att du är modig och genom det hjälper du andra, och pekar på allvaret i vår tid. Det är fantastiskt att se hur Herren möter sitt folk också via datorn,så tack!

barnabas sa...

Hej Anonym!
Tack för din uppmuntran, så glad jag blir! Behövde verkligen uppmuntran just nu, så det värmde extra.
Du skriver att du tänkt att jag är modig...oj, så har jag faktiskt inte tänkt om mig själv, jag bara publicerar det som jag upplever att jag ska, och så tänker jag inte så mycket mer på det. Men idag var det faktiskt så att jag tvekade att lägga ut en sak, för jag kände att det kunde "dra på sig onödig eld". Men ska nog fundera en runda till apropå det du skriver...
Guds rikaste välsignelse!
Barnabas